Τον ιστότοπο διαχειρίζονται οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου Αφήγηση Ζωής

26.1.12

Ένα ποίημα του Θ. Αγγελόπουλου αντί για αποχαιρετισμό!



«Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας/ Είμαι επισκέπτης/ Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά/ κι έπειτα δεν μου ανήκει/ Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει "δικό μου είναι"/ Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία/ Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε/ Ότι δεν έχω καν όνομα/ Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο/ Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω/ Ξεχάστε με στη θάλασσα/ Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία».

(Ανέκδοτο ποίημα του Θόδωρου Αγγελόπουλου γραμμένο το 1982 λίγο πριν από την έναρξη συγγραφής του σεναρίου της ταινία «Ταξίδι στα Κύθηρα»)

----------


Ένιωσα μεγάλη θλίψη όταν έμαθα ότι πέθανε μ αυτό τον ξαφνικό ίσως κινηματογραφικό τρόπο αλλά άδικο. Έχω δει όλες τις ταινίες του εκτός από τη σκόνη του χρόνου. Μακάρι όλοι να είχαμε το πάθος, την αγάπη, την επιμονή και την πίστη που είχε εκείνος και ήταν τόσο δημιουργικός. 
Ένιωσα ότι έχασα έναν αγαπημένο μου συγγενή γιατί έτσι αισθάνομαι γι αυτούς που υπηρετούν τον σκοπό της ζωής τους  και πολύ περισσότερο όταν κάποιος υπηρετεί την τέχνη με τόσο σεβασμό και τόσο απόλυτη και τελειομανή προσήλωση.
Όχι απλά τον θαυμάζω, είμαι υπερήφανη που ευτυχώς υπάρχουν και οι μονάδες που καλύπτουν όλοι την ασχήμια του πλήθους. Χαίρομαι Πέτρο που εσύ έστειλες αυτό το μήνυμα γιατί ξεχωρίζουν οι διαφορετικοί άνθρωποι και χωρίς να το γνωρίζουν είναι αδέλφια έστω και από μακριά.
[...] Εύχομαι να είστε όλοι καλά και αρτιμελείς!!!
Θα σας δω όλους αύριο αν και εγώ ακόμα δεν έχω συνέλθει, θα έρθω.

Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σεμινάριο Αφήγηση Ζωής

H ζωή δεν είναι αυτή πoυ έζησε κανείς αλλά αυτή πoυ θυμάται και όπως τη θυμάται για να την αφηγηθεί. Gabriel García Márquez

Γράφω για να μην ξαναγράψω ποτέ.

Γράφω γιατί είμαι πολλά πρόσωπα.

Γράφω, για να μην ξαναϋπάρξουν αυτά τα πρόσωπα που είμαι,

αλλά ένα και μοναδικό πρόσωπο,

που δεν γράφει

Ελεονώρα Σταθοπούλου, Καλο αίμα κακό αίμα, εκδ. Eστία

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου