Τον ιστότοπο διαχειρίζονται οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου Αφήγηση Ζωής

20.2.14

Χρήστος Χατζόπουλος - Without You

Το πρωινό παγωμένο αεράκι του Γενάρη πέρασε μέσα από τους αεραγωγούς του κράνους μου και με ξύπνησε απότομα, μόλις βγήκα στην παραλιακή και ανέπτυξα ταχύτητα .
Στ’ ακουστικά ξεκίνησε να παίζει η πρώτη στροφή από το αγαπημένο μου Without You των Placebo και David Bowie .
Strange infatuation seems to grace the evening tide, ένα παράξενο πάθος μοιάζει να στολίζει τη βραδινή παλίρροια .
Ένα παράξενο συναίσθημα ευφορίας γέμισε την ψυχή μου καθώς τα βλέμμα μου διέγραφε τη γκρίζα τροχιά της ασφάλτου και πλημμύριζε θάλασσα και πρωινή αύρα .
Στον καθρέφτη, απόμακρες αντανακλάσεις από φώτα που σε λίγο θα είναι εδώ που βρίσκομαι τώρα, όμως πάνω από αυτά η νέα χαραυγή, λαμπρός κυανέρυρθος καμβάς, μοιάζει να τα τυλίγει όλα στοργικά .
Such imagination seems to help the feeling slide . Τόση φαντασία, βοηθά το συναίσθημα να κυλίσει .
Με μια στιγμιαία αποκάλυψη, συνειδητοποίησα πως ότι έχουμε, είναι ζωή και της οφείλουμε ευγνωμοσύνη .
Ξύπνησα και είμαι υγιής, μπορώ να αισθανθώ, μπορώ και σκέφτομαι .
Βλέπω την ομορφιά και αφουγκράζομαι τον παλμό της νέας μέρας που ανασηκώνει τα σκεπάσματά της σιγά σιγά, δονώντας το έδαφος, ευωδιάζοντας τον αέρα, υπερτονίζοντας τις εικόνες .
Έχω ανθρώπους τους οποίους νοιάζομαι και αγαπώ .
Έχω ανθρώπους που με αγαπούν και νοιάζονται για μένα .
Έχω τη δύναμη να πώ : «δεν τα κατάφερα, μα θα προσπαθήσω» .
Γιατί η ζωή δε σε αφήνει, εσύ την αφήνεις .
Tic toc, tic toc .
Η εποχή είναι κακοτράχαλη, η έμπνευση ζητά διέξοδο, οι ψυχή του κόσμου επιτέλους εκφράζεται .
Όλη η Δημιουργία είναι ορισμένη πάνω σε τεκτονικές συγκρούσεις .
Δε γίνεται να υπάρχεις αλλιώς, να πας παραπέρα .
Δίχως επαφή με την αρχέγονη φύση σου .
Δίχως επαφή με όσα σε κατακλύζουν .
Δίχως να σε κοιτάς βουρκωμένος, τραγουδώντας :
Without you
I’m nothing at all… without Me





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σεμινάριο Αφήγηση Ζωής

H ζωή δεν είναι αυτή πoυ έζησε κανείς αλλά αυτή πoυ θυμάται και όπως τη θυμάται για να την αφηγηθεί. Gabriel García Márquez

Γράφω για να μην ξαναγράψω ποτέ.

Γράφω γιατί είμαι πολλά πρόσωπα.

Γράφω, για να μην ξαναϋπάρξουν αυτά τα πρόσωπα που είμαι,

αλλά ένα και μοναδικό πρόσωπο,

που δεν γράφει

Ελεονώρα Σταθοπούλου, Καλο αίμα κακό αίμα, εκδ. Eστία

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου